Woonvoorziening de Brug

Woonvoorziening de Brug werkt samen met:

GGZ-NHNBrijder verslavingszorg, Actief talent, de Zaak Einstein, Kopzorg Alkmaar, het Opvoedcafe, Parlan, Stichting Voorwerk, Stichting MEO, Fresh 072.

We vinden het erg belangrijk dat, er buiten de structuur die wij bieden, ook financiele structuur is. Daarom werken we nauw samen met bewindvoerders die aangesloten zijn bij de Nederlandse Beroepsorganisatie voor Professionele Bewindvoerders.

Klachtenregeling van Woonvoorziening de Brug

Woonvoorziening de Brug B.V. biedt mensen ondersteuning daar waar zij kwetsbaar zijn. Wij vinden het belangrijk onze ondersteuning in onderlinge samenspraak en afstemming te bieden. We vinden het belangrijk transparant te zijn over onze samenwerking met u. Regelmatig bespreken we met u de ondersteuning zoals vastgelegd in het ondersteuningsplan. Daarbij zijn uw ervaringen van essentieel belang. Wij horen deze graag.

We vinden het belangrijk dat u niet onnodig lang blijft rondlopen met iets dat u graag met ons wilt delen. Dat mag van alles zijn. Complimenten ontvangen we graag maar nog meer zijn wij geïnteresseerd in dingen die volgens u niet goed gaan of beter kunnen; klachten of ongenoegens. Wij nodigen u uit hierover zo snel mogelijk in gesprek te gaan met de betreffende medewerker. Mocht u om welke reden dan ook het moeilijk vinden dit met de betreffende medewerker te bespreken of leidt zo’n gesprek niet tot de door u gewenste verbetering, dan willen wij als directie dat graag van u horen.

Als u dit liever niet doet of wanneer het gesprek met de directie geen bevredigend antwoord geeft, dan kunt u zich bij klachten of ongenoegens wenden tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Op onze website staat een link waarmee u onze klachtenfunctionaris rechtstreeks kunt benaderen. Wanneer u n.a.v. de behandeling en/of bemiddeling van de klachtenfunctionaris vindt dat de klacht niet juist is behandeld, dan kunt u zich wenden tot uw gemeente.